Hammaskulmalla jokainen työntekijä on ihminen ihmiselle ja otamme asiakkaan aina vastaan juuri sellaisena kuin hän on. Juuri siksi haluamme esitellä itsemme myös teille, jotta olisimme jo ennestään kuin tuttuja! Sitä varten meillä on ikioma #hymykirja.
Tänään Hammaskulman kaverikirjassa esittelemme vastaanottoavustaja Mari Pomellin. Mari pääsi vastaamaan hymykirjan neljään napakkaan kysymykseen:
Mitä teet työksesi?
Minun tehtäväni Hammaskulmassa on vastaanottaa potilaat ja toivottaa heidät tervetulleiksi vastaanotollemme. Lisäksi vastaan puhelimeen, kun potilaat soittavat eli hoidan ajanvarausta ja peruutuksia. Vastaanottoavustajan työn lisäksi työtehtäviini kuuluu välinehuollosta huolehtiminen.
Millainen on sinun mielestäsi kaunis hymy?
Kaunis hymy on aito, se tarttuu toisiin ja tuo hyvän mielen.
Milloin tunnet onnistuneesi työssäsi?
Tunnen onnistuneeni työssäni kun huomaan saaneeni potilaan luottamuksen ja hän tulee vastaanotolle suurestakin pelosta huolimatta. Ja varsinkin, kun näen miten hän lähtee kotiin helpottuneena ja pelkonsa voittaneena hoidon onnistuttua.
Mitä aiot tehdä viikonloppuna?
Viikonloppuna vietän aikaa perheen ja läheisten kanssa. Mökillä käynti varsinkin kesäisin ja lenkkeily kuuluvat viikonloppuihini.
Hymyillään kun tavataan!